شمع

خرید شمع مدیتیشن ارزان قیمت

خرید شمع مدیتیشن

به دنبال خرید شمع مدیتیشن هستید؟ما یک مدل شمع 15 سانتی ارزون را به شما معرفی می کنیم .به سایت ما مراجعه کنید.

نکاتی در مورد خرید شمع مدیتیشن

این روزها خرید شمع مدیتیشن با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است. یکی از روش های مرسوم در مدیتیشن، روش تراتاکا است. در این روش مدیوم سعی می کند با استفاده از یک ابزار خارجی مانند شمع، تمرکز شاگردان خود را افزایش دهد. از این رو شمع، نقشی اساسی در مدیتیشن دارد. با استفاده از شمع می توان ورزش مدیتیشن را در کیفیت بالاتری انجام داد. اما شمع های مدیتیشن چه ویژگی هایی دارند؟

به طور کلی شمع مدیتیشن ویژگی و شاخصه منحصر به فردی ندارد. شمع های مدیتیشن غالبا قلمی و ساده هستند. رنگ آن ها نیز باید سفید، صدفی و… باشد. به طور کلی بیشتر از شمع های رنگ روشن و بدون طرح برای مدیتیشن استفاده می شود. این شمع ها در سایزها و ابعاد گوناگونی تهیه می شوند. ساخت شمع های مدیتیشن معمولا بر مبنای پارافین است.در فروشگاه دیپا کالا شمع 15 سانتی با رنگ های متنوع با قیمت مناسب تر از انواع دیگر شمع ها به فروش می رسدبرای سفارش و خرید (اینجا را کلیک کنید )

 

خرید شمع مدیتیشن

قیمت شمع های مدیتیشن چگونه تعیین می شود؟

یکی از نکاتی که هنگام خرید شمع مدیتیشن ذهن افراد را به خود مشغول می کند، قیمت آن است. قیمت شمع های مدیتیشن چگونه تعیین می شود؟ برای تعیین قیمت شمع مدیتیشن باید نکات خاصی را در نظر گرفت. نکته اول، کیفیت شمع است. کیفیت شمع معمولا بر مبنای کیفیت پارافین تعیین می شود. شمع های با کیفیت دارای قیمت بالاتری نیز هستند. نکته بعد، سایز شمع است. شمع های مدیتیشن سایز بندی های مختلفی دارند. شمع های سایز کوچک تر دارای قیمت کمتر و شمع های سایز بزرگ تر دارای قیمت بیشتری می باشند.

بعضی از شمع های مدیتیشن دارای قالب های فلزی یا شیشه ای هستند. این قالب ها زیبایی بیشتری به شمع ها می بخشند. از این رو قیمت شمع های دارای قالب نیز بیشتر از شمع های معمولی است. با در نظر گرفتن این نکات می توانید شمعی زیبا با قیمتی مناسب برای خود خریداری کنید. امید است اطلاعات ارائه شده زمینه آشنایی شما با روش های خرید شمع مدیتیشن را فراهم کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + چهار =