دسته‌بندی نشده, شمع قلمی

خرید شمع مدیتیشن از سایت دیپا کالا

خرید شمع مدیتیشن

خرید شمع مدیتیشن از سایت دیپا کالا به راحتی امکان پذیر است کافی است تعداد و رنگ های خود را انتخاب و سپس ان را سفارش دهید

کاربرد شمع در مدیتیشن

شمع در مدیتیشن یکی از ابزارهای مهم استفاده شده در زمینه‌ی روانشناسی و طب سنتی است. در مدیتیشن، شمع به عنوان یک نقطه مرکزی در مرکز توجه قرار داده می‌شود و فرد در حین تمرین به شمع نگاه می‌کند و تمرکز خود را به آن می‌رساند.

استفاده از شمع در مدیتیشن، به فرد کمک می‌کند تا تمرکز خود را به راحتی حفظ کند و از حرکت ذهنی جلوگیری کند. همچنین، به فرد کمک می‌کند تا احساس آرامش و صلابت در طول تمرین داشته باشد. شمع‌های با رنگ آبی معمولاً در مدیتیشن به دلیل ارتباطشان با احساس آرامش و آرامش بخش بودن، استفاده می‌شوند.

در کل، استفاده از شمع در مدیتیشن، به فرد کمک می‌کند تا با ایجاد یک تصویر آرامش‌بخش در ذهن، بهتر بتواند به تمرکز خود بپردازد و احساس آرامش و صلابت را تجربه کند.

خرید شمع مدیتیشن از سایت دیپا کالا

خرید شمع مدیتیشن

فروشگاه اینترنتی دیپا کالا یکی از چندین فروشگاه های عرضه کننده شمع می باشد .ما در این فروشگاه انواع شمع های قلمی 20 سانت ،17 سانت و 15 سانت را عرضه می نماییم.تجربه مشتریان نشان داده است که شمع 15 سانت از اقبال بیشتری برخوردار است و مشتریان عریز با این شمع 15 سانت نیز توانسته اند برنامه های خود را دز زمینه مدیتیشن انجام دهند .شمع های 15 سانتی ما در رنگ های مختلف و به قیمت مناسب تولید می شود .در پروسه تولید شمع ما دو فرایند را به درخواست مشتری دنبال می کنیم .اگر مشتری به دنبال شمعی باشد که روی شمی و درون و یا مغز شمع هم مان رنگی باشد ما پروسه تولید شمع های مغز رنگی را دنبال می کنیم اما اگر برتی مشتری اهمیت نداشته باشد تمامی شمع ها با مغز سفید و در رنگ های متفاوتی تولید و عرضه می گردند.مشتریان می بایست در ابتدا نظر خود را  بگویند.قیمت های شمع مغز رنگی کمی گرونتر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 2 =