شمع

شمع مدیتیشن را ازکجا بخریم؟

شمع مدیتیشن

کاربرد شمع در فرایند مدیتیشن به افزایش تمرکز کمک شایانی می نماید. با خرید شمع  از سایت دیپا کالا خریدی اسان و مطمئن را تجربه خواهید کرد.

کاربرد شمع در مدیتیشن

شمع مدیتیشن

آتش که یکی از چهار عنصر اساسی در طبیعت محسوب می شود با گرمایش جان را قوت می بخشد و با نور خیره کننده اش روشنی بخش دل ها می باشد. استفاده از شمع مدیتیشن نیز برای دستیابی به همین منظور رواج یافته است. به طور اختصاصی استفاده از شمع های معطر و طبیعی به گذشته های دور و مراسم های آیینی مقدس مانند شفای بیماران باز می گردد

یکی از شمع هایی که در فرایند مدیتیشن مناسب می باشد همان شمع های معطر و شمع های طبیعی هستند. این شمع ها با استفاده از اسانس ها و روغن های طبیعی تهیه و تولید می شوند. در استفاده از اینگونه شمع ها شما علاوه بر روشنایی می توانید از رایحه متصاعد شده از آنها نیز بهره ببرید. برخی از این اسانس های به کار رفته در این شمع ها دارای خاصیت های درمانی مانند کمک به افزایش آرامش در فرد، کاهش استرس و تنش های روحی و روانی می باشند. این ویژگی در فرایند مدیتیشن می تواند بسیار موثر و کاربردی باشد.

لزوم خرید شمع مدیتیشن

 استفاده از شمع  دارای مزایای بیشماری در طی انجام فرایند مراقبه می باشد. شما با استفاده از شمع در فرایند مدیتیشن می توانید از ورود اطلاعات جدید به مغز جلوگیری نمایید. همچنین می توانید به افزایش تمرکز و آگاهی خود با کمک شمع سرعت ببخشید. همچنین انجام مدیتیشن با شمع می تواند به ایجاد آرامش در جسم نیز کمک بزرگی نماید. شما با خرید شمع و استفاده از آن در زمان انجام این روش مراقبه می توانید به آرامش و سکون نهایی دست یابید. همچنین رسیدن به کائنات و شهود هستی نیز از دیگر فواید استفاده از این روش می باشد. در نهایت به ایجاد احساس رهایی در فرد و آزادی از تنش های محیطی کمک شایانی می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =