شمع

شمع انار شب یلدا را از کجا بخرم؟

شمع انار

شمع انار شب یلدا را از کجا بخرم؟از طریق همین سایت هم اکنون می توانید سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

سفره ارایی با شمع هندوانه شب یلدا

شمع انار

شمع انار در حال حاضر یکی از پر مصرف ترین اکسسوری های موجود در بازار شناخته می شود. این شمع ها در شکل ها و طرح های مختلفی تولید می شوند و بیشتر در جشن های یلدا مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه برخی از انواع مختلف این شمع ها را به شما معرفی می کنیم.

  • شمع به شکل انار کامل: این شمع کامل به عنوان یکی از مهم ترین انواع این شمع ها شناخته می شود. این نوع شمع، به شکل میوه انار طراحی می شوند. این انواع شمع قابلیت تولید در سایزهای مختلف را نیز دارند.
  • شمع به شکل انار شکافته شده: شمع شکافته شده نیز یکی دیگر از انواع شمع های مخصوص شب یلدا به شمار می رود. این شمع ها به صورت تکه ای ازمیوه طراحی می شوند. ظرافت طراحی این شمع ها بسیار بالاست چرا که در این طراحی، دانه های انار بسیار طبیعی به نظر می رسند.
  • شمع های فانتزی: از دیگر انواع شمع شب یلدا می توان به شمع های فانتزی اشاره کرد. این شمع ها حالتی فانتزی دارند و زیاد طبیعی به نظر نمی رسند.

قیمت شمع های هندوانه ایی شب یلدا

قیمت شمع با توجه به معیارهای مختلفی مانند سایز شمع، کیفیت پارافین، نوع طراحی و… تعیین می شود. به علاوه بعضی از شمع ها دارای قالب های فلزی یا سیلیکونی هستند. این انواع شمع معمولا دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع هستند. شمع های انار در طرح ها و اندازه های مختلفی تولید می شوند. بدیهی است هر چه کیفیت شمع بیشتر باشد و یا اندازه آن بزرگ تر باشد، قیمت آن نیز به مراتب افزایش می یابد.

به طور کلی شمع های شب یلدا، انواع مختلفی دارند و البته  محدوده قیمت مناسبی دارند. شما می توانید با توجه به سلیقه و نوع نیاز خود، یکی از این شمع ها را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید. با خرید شمع های هندوانه ای می توانید با صرف هزینه ای مناسب، جلوه زیبایی به جشن یلدای خود ببخشید.

2 نظر در “شمع انار شب یلدا را از کجا بخرم؟

  1. عباسی از تهران گفت:

    سلام اگر عمده بخواهیم باید چکار کنم؟

  2. نام و نام خانوادگی کاربر گفت:

    سلام با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دوازده =