شمع

فال شمع چیست؟

فال شمع

فال شمع  یکی از انواع فال هایی است که با استفاده از شمع انجام شده و این روز ها طرفداران خاص خود را پیدا کرده است.

فال شمع چیست و چه کاربردی دارد؟

در سال های اخیر استفاده از فال  برای پیش بینی آینده از استقبال بسیار خوبی برخوردار شده است. اما فال شمع چیست و چه کاربردی دارد؟ این فال نیز مانند تمامی فال ها برای پیش بینی نتیجه کارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. حال چرا از شمع استفاده می کنند؟ باید گفت که شمع حالتی روحانی و عرفانی دارد. همچنین نماد روشنایی و هدایت است. از طرفی بسیاری از افراد هنگام دعا و نیایش از شمع استفاده می کنند. به همین دلیل از گذشته تا به کنون بسیاری از افراد برای گرفتن فال از شمع استفاده می کنند. البته این که مسئله فال خرافات است یا خیر، در مبحث فعلی ما جایی ندارد.از شمع در مدیتیشن و یا مراقبه هم استفاده می کنند.

چطور می توان با استفاده از شمع فال گرفت؟

خرید شمع مدیتیشن

نحوه گرفتن فال شمع چگونه است؟ این سوالی است که قطعا در ذهن بسیاری از مخاطبان این مقاله شکل گرفته است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای این کار کافی است شمعی روشن کنید. سپس چشم های خود را بسته و نیت کنید. پس از نیت می توانید چشم های خود را باز کنید و از طریق رنگ نور شمع یا نحوه آب شدن آن، فال خود را تعبیر کنید.

برای مثال، اگر هنگام سوختن شمع جرقه ای مشاهده کردید، تعبیر فال شما در یک خبر خوب خلاصه می شود. اگر شعله شمع آبی باشد، نشان دهنده وجود یک روح در کنار شماست. اگر شمع به ناگهانی خاموش شود، احتمالا خبر بدی در انتظار شماست.

جالب اینجاست که شما می توانید از طریق فال به درست یا غلط بودن نیت خود نیز پی ببرید. اگر سوالی در ذهن دارید، می توانید آن را به عنوان نیت مطرح کنید. پس از باز کردن چشم هایتان کافی است به قطرات آب شده شمع دقت کنید. اگر این قطرات سمت راست شمع جمع شده باشند، نیت شما مثبت است. اما اگر قطرات آب شده شمع در سمت چپ آن جمع شده باشند، بهتر است در نیت خود تردید کنید.

شمع برای فال گرفتن را از کجا بخرم؟

برای خرید شمع های مخصوص می توانید از همین سایت اقدام کنید کافی است به فروشگاه ما سر بزنید و هر مدلی را که مد نظرتون هست را انتخاب و خرید نمایید.

شمع فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + ده =