شمع

قیمت انواع شمع در شب یلدا

قیمت انواع شمع در شب یلدا

قیمت انواع شمع در شب یلدا در فروشگاه انلاین دیپا کالا بسیار منصفانه و با صرفه است .تضمین کیفیت به همراه تضمین قیمت از مزیت رقابتی ما می باشد.

شب یلدا در کتاب دهخدا

یلدا به اول زمستان و شب آخر پاییزگفته می شود که  درازترین شب سال است و در آن شب یا نزدیک بدان ، آفتاب به برج جدی تحویل می کند و قدما آن را سخت شوم و نامبارک می انگاشتند. در بیشتر نقاط ایران در این شب مراسمی انجام میشود. شعرا زلف یار و همچنین روز هجران را از حیث سیاهی و درازی بدان تشبیه کنند و از اشعار برخی از شعرا مانند سنایی و امیرمعزی که به عنوان شاهد در زیر می آید رابطه ٔ بین مسیح و یلدا ادراک می شود. یلدا برابر است با شب اول جدی و شب هفتم دی ماه جلالی و شب بیست ویکم دسامبر فرانسوی . (از برهان ، آنندراج ، حواشی علامه قزوینی بر آثارالباقیه ، شرح پورداود در یشتها، فرهنگ فارسی معین و یادداشت مؤلف )

 

قیمت شمع شب یلدا

همانگونه که بالا توضیح دادیم شب طئلانی ترین شب سال می باشد که کا ایرانیان به رسم نیاکان و گذشتگان خود دور هم جمع می شویم و هریک سعی می کنیم ان را به طور خاص و خاطره امیزی جشن می گیریم .تلاش در فراهم اوردن ملزومات برگزاری این جشن ستودنی است .یکی از ملزومات میز و یا سفره جشن شب یلدا شمع می باشد.شمع شاید شما را به شمع های پیچ پیچی و یا میله ایی بلند بیاندازد و یا شمع های گرد که به شمع وارمر نیز معروف هستند اما هنرمندان شمع های فانتزی تولید می کنند که در کنار کارکرد خود به عنوان روشنایی و گرما دهنده حالت زیبایی و دکوراتیو بودن خود را نیز حفظ کند.شمع های شب یلدا نیز از این حالت مستثتی نیستند .ویژگی مشترک تمامی این شمع ها این است که ما را به یاد میوه هندوانه می اندازد:قرمزی میوه و سفیدی و سبزی پوست هندوانه و یا دونه های سیاه تخمه هندوانه .حال به اشکال مختلف اعم از دایره ایی ،مثلثی ،هرمی و یا شمع انار که به شکل انار و میوه مخصوص شب یلدا می باشد.

قیمت تمامی شمع ها بسته به میزان مواد مصرفی و نوع بسته بندی ان فرق می کند .برای اطلاع از اخرین قیمت های شمع یلدایی ما کافی است به فروشگاه ما سر بزنید و یا مستقیما با کلیک کردن تصویر زیر وارد منوی شمع های ما شوید

قیمت انواع شمع در شب یلدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + پانزده =