شمع قلمی

دکوراسیون با شمع در منزل

دکوراسیون با شمع

دکوراسیون با شمع در منزل را می توانید با شمع های دیپا شمع اغاز کنید .شمع های بسیار زیبا و رنگا رنگ .برای خرید هم اکنون اقدام کنید.

دکوراسیون منزل با شمع

دکوراسیون با شمع

آیا به دنبال راه هایی برای تغییر ئ یا بهبود دکوراسیون خانه خود بدون نیاز به هزینه اندک هستید؟ می توانید شمع های ما را انتخاب کنید، درست است؟ با شمع هایرنگارنگ زیبا می توانید در عرض چند ثانیه خانه خود را تزئین و گرما ببخشید.تا 8 ساعت بسوزانید: تمام آن شمع های تزئینی را که تنها در چند ساعت می سوزند را فراموش کنید و از روشنایی و شعله  طولانی مدت ان  لذت ببرید! فتیله پنبه ای شمع  تا 8 ساعت سوختن  ازرام و مداوم را تضمین می کند.

برای هر جایی که فکرش را بکنید و  بخواهید مناسب است: اتاق مطالعه، روی زمین، تلویزیون، پیشخوان آشپزخانه یا حمام شمع های بلند 20 سانتی متری دیپا شمع  آن ها را برای انواع دکورها عالی می کند. خیلی کوتاه نیست اما بلند هم نیست.به هر مناسبت خاص شما می توانید از ان تزئین استفاده کنید: این شمع های برای همه مناسبت ها و جشن ها عالی هستند..همه شمع ها با دقت و با عشق و علاقه ساخته شده اند.!

رنگ های موجود شمع های 20 سانتی قلمی

برای دکوراسیون با شمع در منزل و خانه های خود می توانید طیفی از رنگ های مختلف را انتخاب کنید :ابی ،سفید ،قرمز ،بنفش ،سبز پررنگ و کم رنگ ،نارنجی ،زرد و مشکی

مجموعه دیپا شمع شمع های قلمی را در کیفیت عالی  و با قیمت رقابتی در اختیار شما قرار می دهد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 18 =