پارافین

پارافین شمع سازی از کجا تهیه کنیم؟

پارافین شمع سازی

پارافین شمع سازی  در دو نوع 1درصد و 3 درصد در فروشگاه دیپا کالا با قیمت مناسب به فروش می رسد .جهت خرید میتوانید از طریق فروشگاه اقدام نمایید.

 

پارافین شمع چیست؟

پارافین شمع سازی

برای تهیه شمع از پارافین استفاده می کنند. پارافین یک ماده شیمیایی است که از مشتقات مواد نفتی به دست می اید و در دو شکل مایع و جامد وجود دارد .نوع جامد ان در شمع سازی استفاده می شود پارافین جامد به شکل سفید مایل به زرد در نوع سه درصد دیده می شود.پارافین جامد در دمای 60 درجه ذوب می شود.

گفته می شود اولین بار شیمیدان آلمانی ، کارل فون ریکنباخ برای تولید شمع از این ماده استفاده کرده است .چون ارزان و بدون بو بوده وسوخت  خیلی تمیز ی داشته است.

بهترین پارفین برای شمع سازی

بهترین پارافین برای شمع سازی بستگی به نوع شمعی که میخواهید تولید کنید فرق دارد.به عنوان مثال برای تولید شمع قلمی حتما باید از پارافین با درصد خیلی پایین تر مثلا یک درصد استفاده کرد و یا برای تولید شمع های وارمری و استوانه و یا شات نمومه و فرم 3 درصد ان مناسب تر است

پارافین های 1 درصد چربی کمتر و 3 درصد چربی بیشتری دارند.

پارافین شمع سازی را از کجا بخرم؟

اگر شما به کار شمع سازی مشغول هستید و یا تازه علاقمند شده اید می توانید پارافین مورد نیاز خود را از این سایت تهیه نمایید .ما بهترین و مرغوب ترین پارافین را به شکل خرد شده در قطعات بسیار کوچک اماده کردیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 9 =