شمع

استفاده از شمع در دکوراسیون منزل و چند راه حل

استفاده از شمع در دکوراسیون منزل

استفاده از شمع در دکوراسیون منزل امروزه مورد توجه بانوان علاقمند به شمع ارایی و دکوراسیون منزل قرار گرفته است .برای دیدن شمع های ما از این سایت بازدید نمایید.

نکات استفاده از شمع در دکوراسیون منزل

استفاده از شمع در دکوراسیون منزل

 

برای استفاده از شمع در دکوراسیون منزل شما هیچ گونه محدودیتی ندارید. شما به راحتی قادر به استفاده از شمع در نقاط مختلف منزل خود می باشید. وجود شمع در هر فضایی می تواند سبب زیبایی و شکوه بیشتر آن بخش از خانه گردد. شمع ها را می توان در اتاق خواب، سرویس های بهداشتی و حتی پذیرایی و راه پله ها مورد استفاده قرار دارد. البته در انتخاب نوع شمع باید بسیار دقت نمایید و شمع هایی متناسب با فضای مورد نظرتان را انتخاب کنید.

به خاطر داشته باشید که در زمان استفاده از شمع به عنوان دکور منزل توجه به برخی از امور ضروری می باشد. برای مثال همواره باید توجه کنید که از قرار دادن شمع در کنار و یا نزدیک وسایلی با متریل اشتعال زا پرهیز نمایید. عدم توجه به این نکته می تواند خسارات جبران ناپذیری را به بار آورد. در نهایت زمانی که قصد استفاده از شمع ها را دارید برای جلوگیری از خسارات ناشی از ذوب شدن شمع بر روی وسایل منزل حتما از جا شمعی استفاده نمایید.

دکوراسیون پذیرایی با شمع

ایده هایی برای تزیین خانه با شمع

 یکی از کاربرد هایی که میتوان برای شمع در دکوراسیون خانه در نظر گرفت بلد نمودن بخشی از منزل و یا یک اثر هنری خاص می باشد. نور ساطع شده از شمع می تواند نگاه بیننده را شکار نماید. بنابراین شما به راحتی با قرار دادن چند شمع می توانید آن مکان را پررنگ تر جلوه دهید. همچنین در اکثر خانه ها ما شاهد وجود فرورفتگی ها و برآمدگی هایی تاقچه مانند می باشیم. یکی از راحت ترین و ارزانترین روش های دکوراسیون در این بخشهای منزل کاربرد شمع های تزیینی می باشد. همچنین امروزه در دکوراسیون خانه با شمع ما شاهد ایده های منحصر به فردی مانند تزیین شومینه های خامو با کمک شمع ها می باشیم. در نهایت شما با اجرای هر یک از این طرح ها در خانه فضای خانه را برای خود و عزیزانتان دوست داشتنی تر می نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 13 =