شمع قلمی

شمع قلمی 15 سانتی قیمت؟

شمع قلمی 15 سانتی قیمت؟با مراجعه به سایت فروشگاهی ما به همین ادرس از قیمت ان مطلع شوید و یا با تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

 

شمع قلمی 15 سانتی از کجا بخرم؟

شمع قلمی 15 سانت در بازار کمتر دیده شده و عرضه می گردد.تولید کنندگان عمده شمع بیشتر بر شمع های اندازه 20 و 30 سانت تمرکز دارند و این نوع را کمتر تولید می کنند .در حقیقت خواهان این نوع شمع نیز در بازار کم است.

شمع دیپا تولید کننده انواع شمع های قلمی با توجه به نیاز مشتریان خود و جبران کمبود این نوع شمع در بازار اقدام به عرضه شمع در این اندازه نموده است.

توجه خوانندگان و مشتریان خود را به این نکته متوجه می کنم که ما در حقیقت شمع های 20 سانت خود را به اندازه 5 سانت کوتاه تر کرده ،میبریم تا به اندازه 15 سانت شده تا مشتریان بتوانند به محو احسن و دلخواه از ان استفاده کنند

مشتریان شمع 15 سانت چه کسانی هستند؟

خیلی از افراد علاقه دارند که در منزل خود شمع روشن کنند ولی اندازه 20 سانت و یا 30 سانت که الان در بازار عرف است و موجوده را نمی پسندند و یا کسانی که برای ارامش شمع روشن می کنند و یا در کار مدیتیشن و یا شمع تراپی هستند همین اندازه شمع نیز کار انها را انجام داده و مایل به خریدند.صرفه جویی در هزینه با توجه به نیازی که از این نوع شمع براورده می شود .خریداران را به سوی این نوع شمع سوق می دهد.

ما در مجموعه فروشگاه شمع دیپا کالا پاسخگویی شما مشتریان هستیم  و هر نوع شمع با هر اندازه ایی که نیاز داشته باشید را به سفارش شما انجام می دهیم .کافی است با مراجعه به این سایت تعداد و رنگ شمع مورد نیاز خود را انتخاب کرده و ان را سفارش دهید تا در اسرع وقت ان را اماده و برای شما ارسال نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یک =